back to top
duminică, 11 mai 2025
3.5 C
Piatra Neamț

Noul Registru de evidenţă a salariaţilor REGES ONLINE a fost finalizat

Noul Registru de evidenţă a salariaţilor REGES ONLINE a fost finalizat şi este la dispoziţia
cetăţenilor, care, în calitate de salariaţi sau de angajatori, începând cu 1 aprilie 2025, au
acces la un sistem informatic modern, accesibil şi eficient.
REGES-ONLINE este un proiect finanţat din fondurile Planului Naţional de Redresare şi
Rezilienţă, în cadrul proiectului ”REFORMA EVIDENŢEI ŞI MONITORIZĂRII RELAŢIILOR DE
MUNCĂ – Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul
muncii şi protecţiei sociale” şi reprezintă un pas important în digitalizarea
administraţiei publice, în modernizarea relaţiei dintre salariaţi, angajatori şi stat,
contribuie la creşterea transparenţei în relaţiile de muncă, la reducerea birocraţiei şi la
asigurarea unui climat de muncă mai sigur şi mai predictibil.
Beneficii majore aduse de REGES ONLINE:
– acces online securizat pentru angajatori direct printr-un portal web securizat,
folosind certificate digitale calificate sau identitatea digitală ROeID, fără a mai fi
necesară instalarea aplicaţiei Revisal pe PC;
– simplificarea procesului de înregistrare şi evidenţă a elementelor contractelor
individuale de muncă, transmiterea, vizualizarea şi corectarea înregistrărilor
realizându-se direct din browser;
– reducerea riscurilor legate de neconformare şi evitarea sancţiunilor, prin validări
automate, atenţionări în sistem şi extrase de neconformităţi.
– eliminarea deplasării angajatorilor la inspectoratele teritoriale de muncă în vederea
obţinerii de user şi parolă;
– accesul facil şi securizat al cetăţenilor la propriul istoric avut în calitate de angajat cu
contract individual de muncă, aceştia având posibilitatea de a-şi vizualiza şi descărca
extrasul din Registru în aplicaţia web, accesibilă simplu din browser de pe orice
laptop/PC accesând linkul https://reges.inspectiamuncii.ro sau în aplicaţia mobilă
pentru sistemele de operare iOS/Android;
Cei care nu au disponibilă niciuna dintre facilităţile de acces on-line menţionate, vor
avea avea posibilitatea să îşi consulte extrasul din Registru la Info Kiosk-ul instalat în
acest scop la sediul ITM Neamţ sau la ghişeu, în condiţiile prevăzute de lege.
– posibilitatea salariatului de a verifica în timp real orice înregistrare operată de către
angajator cu privire la contractul său de muncă şi primirea de notificări, prin email sau
în aplicaţia de pe telefonul mobil, ori de câte ori angajatorul înregistrează o modificare
a contractului de muncă, suspendarea sau încetarea acestuia;

Conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor
fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE
(Regulamentul general privind protecția datelor), informațiile referitoare la datele cu caracter personal cuprinse în acest document sunt
confidențiale. Acestea sunt destinate exclusiv persoanei/persoanelor menționate ca destinatar/destinatari și altor persoane autorizate să-l
primească. Dacă ați primit acest document în mod eronat, vă adresăm rugămintea de a returna documentul primit, expeditorului
– posibilitatea salariatului de a trimite, prin aplicaţie, notificări angajatorului, ori de
câte ori constată o neconcordanţă între datele înregistrate în Registru şi situaţia de
fapt (Exemplu: altă durată a timpului de muncă, altă funcţie, o situaţie de suspendare
a contractului inexistentă în fapt, etc);
– posibilitatea de a descărca extrasul din Registru în format electronic semnat digital,
pentru dovedirea vechimii în muncă şi în specialitate.
– interoperabilitate cu alte instituţii pentru validarea datelor, reducând erorile şi
birocraţia;
– securitate cibernetică sporită şi protecţie avansată a datelor.
Informatii cu privire la modalităţile în salariaţii care pot accesa online Registrul se
regăsesc pe site-ul lnspecţiei Muncii la adresa
https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez/.
Pentru cei care optează să consulte extrasul din Registru la Info Kiosk-uri, informaţii
utile se regăsesc la adresa https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-
kiosk/.
Angajatorii au obligaţia ca în termen de 6 luni să se înregistreze în noul sistem
REGES ONLINE.
Modalitatea de înrolare este detaliată pe site-ul Inspecţiei Muncii, la adresa:
https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez/.
După activarea contului de angajator în noua aplicaţie, angajatorii care au aplicaţii
software de Resurse Umane (HR) interoperabile, vor putea transmite elementele
contractelor individuale de muncă folosind API-ul de integrare pus la dispoziţie de către
REGES ONLINE.
Aplicaţia REVISAL este disponibilă timp de 6 luni accesând link-ul
https://reges.inspectiamuncii.ro, secţiunea “Cauţi vechiul Revisal? Click aici!” iar
angajatorii deja înregistraţi pot depune în continuare registrele ca fişier RVS, atât
online cât şi la ghişeele ITM, doar până la data înregistrării în platforma REGES-ONLINE.
Angajatorii care nu au fost înregistraţi în REVISAL, se pot înregistra EXCLUSIV în
REGES ONLINE.
În cele 6 luni de tranziţie, angajatorii au obligaţia de a se înrola în platforma
REGES-ONLINE şi de a completa toate elementele contractelor individuale de muncă
active la data înrolării în noul sistem, care nu se regăsesc în REVISAL.
Beneficiile pe care îl oferă angajatorilor noul Registru, sunt:
– accesul online securizat direct printr-un portal web securizat, folosind certificate
digitale calificate sau identitatea digitală ROeID, fără a mai fi necesară instalarea
aplicaţiei Revisal pe PC şi deplasarea la inspectoratele teritoriale de muncă în
vederea obţinerii de user şi parolă;
– pentru angajatorii înregistraţi la ONRC validarea calităţii de reprezentant legal se
realizează automat, fără a mai fi necesară transmiterea vreunul document la ITM. De

Conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor
fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE
(Regulamentul general privind protecția datelor), informațiile referitoare la datele cu caracter personal cuprinse în acest document sunt
confidențiale. Acestea sunt destinate exclusiv persoanei/persoanelor menționate ca destinatar/destinatari și altor persoane autorizate să-l
primească. Dacă ați primit acest document în mod eronat, vă adresăm rugămintea de a returna documentul primit, expeditorului
asemenea, din baza de date ANAF, se validează automat CUI/ClF-ul angajatorului,
denumirea şi codul CAEN principal al acestuia, fapt care asigură acurateţea datelor
preluate în Registru;
– transmiterea automată a datelor în Registru de către angajatorii care utilizează
aplicaţii de salarizare dedicate, prin folosirea unor APl-uri (aplicaţii de conectare
dedicate). Inspecţia Muncii pune la dispoziţie în mod gratuit atât specificaţiile
tehnice necesare adaptării de către angajatori a apticaţiilor proprii cât şi un mediu
de test;
– simplificarea procesului de înregistrare şi evidenţă a elementelor contractelor
individuale de muncă, transmiterea acestora putându-se realiza direct din browser, în
mod simultan de către mai multe persoane delegate de către angajator;
– eliminarea riscului de pierdere a bazelor de date;
– actualizarea codurilor COR în timp real;
– diminuarea riscului legat de neconformare şi evitarea sancţiunilor prin avertizarea
angajatorului în sistem atunci când înregistrează date eronate (Ex. un salariu mai
mic decat minimul brut pe ţară, o durată a timpului de muncă mai mare decât cea
(egală, etc).
– diminuarea riscului legat de neconformare şi evitarea sancţiunilor prin avertizarea
angajatorului în sistem atunci când înregistrează date eronate (Ex. un salariu mai
mic decat minimul brut pe ţară, o durată a timpului de muncă mai mare decât cea
(egală, etc).
Angajatorii au posibilitatea generării unui extras cu neconformităţi şi astfel, vor putea
verifica modalitatea în care persoanele delegate, inclusiv prestatorii de servicii,
realizează operaţiunile de înregistrare în Registru.
lnformaţii utile angajatorilor se regăsesc la adresele:
– https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ghid-utilizare-aplicatie/ şi
– https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-angajator/.
Pentru a sprijini angajatorii şi salariaţii să uti(izeze REGES ONLINE, lnspecţia Muncii
pune la dispoziţia acestora următoarele opţiuni de suport tehnic:
– adresa de suport Angajatori:regesonlinesuport.angajator@inspectiamuncii.ro
– adresa de suport Salariaţi:regesonlinesuport.salariat@inspectiamuncii.ro
Telefon ghid interactiv: 0800 500 166
Program de lucru:Luni-Vineri, 08:00-20:00, cu excepţia zilelor de sărbătoare legală

În vederea instruirii angajatorilor cu privire la utilizarea REGES ONLINE, pe lângă Ghidul
de utilizare disponibil în aplicaţie, Inspecţia Muncii va continua împreună cu furnizorul
soluţiei informatice să susţină sesiuni on-line de instruire gratuită, cu o frecvenţă

Conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor
fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE
(Regulamentul general privind protecția datelor), informațiile referitoare la datele cu caracter personal cuprinse în acest document sunt
confidențiale. Acestea sunt destinate exclusiv persoanei/persoanelor menționate ca destinatar/destinatari și altor persoane autorizate să-l
primească. Dacă ați primit acest document în mod eronat, vă adresăm rugămintea de a returna documentul primit, expeditorului
bilunară, sesiuni la care angajatorii pot participa accesând link-ul comunicat în acest
scop pe site-ul Inspecţiei Muncii. În cadrul acestora se vor prezenta toate detaliile
tehnice pe care trebuie să le cunoască pentru utilizarea noului sistem informatic.
Inspectoratul Teritorial de Muncă Neamţ va organiza în perioada următoare întâlniri cu
angajatorii şi organizaţiile sindicale prin care se vor disemina informaţii utile privind
noului sistem informatic.

Articole populare

Muniție de război descoperită în Neamț: două intervenții pirotehnice în mai puțin de 24 de ore

RAUCEȘTI / DRAGOMIREȘTI – Echipele pirotehnice ale Inspectoratului pentru...

Demografie în România: ce ne arată mișcarea naturală a populației?

    Natalitate în scădere, mortalitate ridicată, spor natural...

Sprijin european pentru sectorul viti-vinicol: două noi ghiduri informative publicate de APIA

Investiții de până la 1,5 milioane euro pentru modernizarea...

De interes

Muniție de război descoperită în Neamț: două intervenții pirotehnice în mai puțin de 24 de ore

RAUCEȘTI / DRAGOMIREȘTI – Echipele pirotehnice ale Inspectoratului pentru...

Demografie în România: ce ne arată mișcarea naturală a populației?

    Natalitate în scădere, mortalitate ridicată, spor natural...

ZODIACUL DIN TURN – 11 Mai 2025

„Când totul pare suspendat, poate e momentul să stai....
spot_img

DIn aceeasi categorie

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_img